Die Paarlse drankreus, die KWV, het onlangs die verkryging van die ikoniese Red Heart Rum-handelsmerk van Pernod Ricard Suid-Afrika aangekondig. Hierdie strategiese toevoeging verryk die KWV se portefeulje, wat hoofsaaklik deur Vasari Beverages besit word, met Masimong Group Holdings (Masimong Group) en Rand Merchant Bank (RMB), wat onlangs deur sy Family Office Group Solutions-onderneming as aandeelhouers aangesluit het.

Red Heart Rum het ’n ryk geskiedenis as een van Suid-Afrika se geliefde rum-handelsmerke. Die KWV, ’n toonaangewende naam in die Suid-Afrikaanse wyn- en spiritualieëbedryf, is bekend vir sy gevierde handelsmerke, insluitend KWV Brandewyn, Roodeberg, Laborie, en die KWV Classic Collection. Hierdie verkryging vier die KWV se intrede in die rum-afdeling en vul die res van sy bestaande spiritualieë-reeks aan, wat Cruxland Gin, Wild Africa Cream en Ponchos Tequila insluit.

Die samevoeging van Red Heart Rum met die KWV se gevestigde portefeulje beklemtoon die KWV se verbintenis tot die uitbreiding van sy hoëgehalte-aanbiedinge. “Ons is verheug oor die toevoeging van Red Heart Rum tot ons portefeulje,” het die KWV se uitvoerende hoof, John Loomes, gesê. “Hierdie verkryging versterk ons teenwoordigheid in die Suid-Afrikaanse drankmark en is ’n sleutelkomponent van ons strategiese groeipad.”

Die KWV bedryf drie distilleerderye en ’n verpakkingsaanleg, waar dit spiritualieë distilleer, verouder, meng en bottel. Die maatskappy bestuur ook ’n wynkelder wat toegewy is aan die vervaardiging van hoëgehalte-wyne, en hul span wynboukundiges bestuur wingerdboupraktyke oor 54 plase in die Wes-Kaap, wat sowat 1 200 ha dek. Die KWV se produkte word in meer as 100 markte wêreldwyd verteenwoordig.

Die KWV het sedert sy stigting in 1918 ’n hoeksteen van die Suid-Afrikaanse wynbedryf geword en ’n belangrike rol in die evolusie daarvan vervul. Die KWV, wat bekend is vir die vervaardiging van een van Suid-Afrika se eerste kommersiële brandewyne en die baanbrekerswerk van moderne wynkelders, het sy produksietegnieke voortdurend bevorder en sy posisie as ’n toonaangewende handelsmerk-vervaardiger gehandhaaf.

Die maatskappy het met ’n proaktiewe benadering tot markgeleenthede ook uitgebrei na die gereed-om-te-drink-sektor. Die verkryging van Red Heart Rum beklemtoon die KWV se verbintenis tot diversifikasie binne sy totale portefeulje en sy breër uitbreidingstrategie.

Die Mededingingskommissie het die transaksie goedgekeur. “Hierdie verkryging is ’n beduidende stap vorentoe vir die KWV, en ons is vol vertroue dat dit ons voortgesette sukses sal dryf,” het Loomes gesê.

You need to be Logged In to leave a comment.